גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

היומן שלך. עינויים. תאטרון סיוויק הבכורה של המופע החדש של תיאטרון. Doc

ארכיון תאריך: 27 יולי 2019

ההופעה ברוסית

משך: שעה

פתיחת דלתות 15 דקות לפני תחילת ההצגה. הגבלת גיל 18+
הצגה עם כתוביות באנגלית
לאחר המופע - דיון עם הקהל


מיד לאחר הופעת הבכורה ברויאל קורט (לונדון), המופע החדש של תיאטרון. DOC יוצגו בתל אביב. בימוי: זרמה זודינובה. על הבמה: אסירים פוליטיים לשעבר, פעילי חברה אזרחית ועיתונאים.

לוח השנה של חגים ברוסיה כמעט לחלוטין מורכב מהחגים של כל מיני מבני כוח, צבא, קייג'יבי ושוטרים. הם מענים אנשים לחגים המקצועיים שלהם או במהלך הפסקה ביניהם - כמעט כל יום. ההצגה מספרת על מה שלא רואים מאחורי לוח החגים - על עינויים שמתפשטים בכל רחבי המדינה, כמו כתם יין על מפה לבנה. קווקז, קרים, פנזה, סנקט פטרסבורג, מוסקבה, צ'ליאבינסק, ואז - בכל מקום.

אף אחד לא מבוטח נגד עינויים ברוסיה היום. בבוקר אתה קורא ספרים וחולם על העתיד, כותב לאשתך בשעות אחר הצהריים, בערב קציני ה-FSB תופסים אותך בשדה התעופה ולוקחים אותך לבית החולים כדי לוודא שאתה בריא מספיק לא למות מעינויים. ואז הם לוקחים אותך לעינויים - הם בועטים בבטן, ועם אקדח הלם בירך, חוטים מחוברים באצבעות, אתה תלוי הפוך, והוכה שוב. חבילה, לבלוע, פיל - רק ההתחלה של רשימה של מה מחכה לך. ואלה כל מיני עינויים.

"קציני ה- FSB תמיד משיגים את מטרותיהם", הם מתפארים. וממשיכים להכות את הזרם. עבורם, זו שגרת עבודה, חלק מהעבודה היומיומית הקשה, שממנה אתה מוסחת רק כדי לדלג כוס עם עמיתים לכבוד החג הבא - יום הצ'קיסט, יום המשטרה או משהו כזה.

קראים: ייגור סקובורודה, אלכסיי פוליחוביץ', אלכסיי "סוקרטס" סוטוגה (אנרכיסט), זרמה זודינובה (תיאטרון.Doc)
מוסיקה של עינויים: אלינה אנופינקו (צ'לו)
בימוי: זרמה זודינובה
תרגום כתוביות: אלכס תומאס

"העינויים אוהבים דממה. אנחנו רוצים הוכחות עליהם - פרוטוקולים, ראיונות ועדות על עינויים - נשמעו בקול רם ככל האפשר. אנחנו לא רוצים לתת לתליינים שלנו שתיקה".
המופע הוא תוצאה של הסדרה התיאטרלית "עינויים", אשר הומצאה על ידי אלנה גרמינה (תיאטרון.Doc) במרץ 2018.
בישראל יוצג ההצגה במסגרת פסטיבל לבונטין.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter