גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

בלט רבולושיין - קובה

ארכיון תאריך: 13 פברואר 2019

משך: שעה וחצי

! מבלט קלאסי ועד לריקוד רחוב - היישר מקובה! המופע  Balet  Revolution מגיע לראשונה לסיבוב הופעות בישראל!

על המופע אמון הכוריאוגרף האוסטרלי הנודע אהרון קאש(Aaron Cash), יחד עם הכוריאוגרף הקובני רוקלן גונזלס צ'אווס(Roclan Gonzalez Chavez), המביאים את האנרגיה ושמחת החיים  הקובנית לתוך הריקוד ויוצרים  יחד קוקטייל בלתי נשלט של חושניות פראית.
Ballet Revolution  משלב תשוקה חסרת גבולות, חושניות, אתלטיות מדהימה ושמחת חיים שופעת. כדור אש של רגשות שאף אחד לא יכול לברוח.


הקסם הקובני מתפרץ על הבמה: 20 רקדנים וירטואוזיים במופע מרהיב המשלב בלט קלאסי ומודרני, היפ הופ וריקודים אפרו – קובני מסורתיים לצלילי להיטים עכשוויים  המעניקים חוויה עוצרת נשימה

היישר מקובה, לאחר שכבש את במות אירופה ואוסטרליה, המופע Ballet Revolution מגיע לראשונה לסיבוב הופעות בישראל, ומציע שילוב יוצא דופן של סגנונות ריקוד קלאסיים ומודרניים  עם  מסורות ריקוד אפרו-קובני, לצלילי להיטים עכשוויים של מוסיקה לטינית, פופ  ו- R & B בהם: ביונסה, ברונו מארס, סיה, ריאנה, לורד, ג'סי ג' ועוד...

בקובה, הריקוד הוא יותר מרק אומנות. הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. הרקדנים הוכשרו באחד ממוסדות המחול היוקרתיים ביותר בעולם במדינתם, the Escula Nacional de Arte, הכולל  את הפקולטה המפורסמת ללימודי הריקוד  המודרני, וכן הפקולטה המפורסמת ללימודי לבלט קלאסי.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter