גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

טולה בן ארי Quartet

ארכיון תאריך: 17 דצמבר 2019

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-20:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).​
טל בן ארי, הידועה בכינוייה ״ טולה״, היא זמרת ויוצרת.

ילידת תל אביב, ב 2005 עזבה את הארץ עם כרטיס בכיוון אחד, מזודה וחלומות גדולים ולא חזרה ארצה לפני שהגשימה את עצמה כפרפורמרית בשלה ובעלת קריירה בינלאומית בידיים.

היא חזרה ארצה לאחר עשור שהתגוררה בברצלונה ושנתיים רצופות של טורים בארצות הברית, אוסטרליה, ברזיל, ארגנטינה, ברחבי אירופה וארצות רבות נוספות.

תקופת שהותה בברצלונה עיצבה אותה וחשפה את הזמרת לסגנונות מוזיקליים חדשים לרבות מוזיקה לטינית, ספרדית, בלקנית והמון ג׳אז וגרוב. היא השתתפה והקליטה 7 אלבומים עם הרכבים שונים ביניהם; gema 4, man ex maqina, 08001, skyland Moussakis,  והפרויקט הבינלאומי המפורסם playing for change , שהפך להצלחה ויראלית מסחררת עם מיליוני צפיות בקליפיםהמיוחדים שלו שמאחדים מוזיקאים מכל העולם המנגנים באותו שיר במטרה לעורר אחדות ושלום דרך המוסיקה.

טולה חלקה במות עם אמנים בעלי שמות גדולים כגון, רוברט פלאנט, ג׳ון דנסמור מה״דורס״ ,keb mo, India arie    inariwein והופיעה על במות כמו קנדי סנטר בוושינגטון, לינקולן סנט בניו יורק, בלובר בפריז, הבלוז פסט באוסטרליה ואףבתכנית הלילה של ג׳יי לנו.

ב 15 שנותיה כזמרת מקצועית, סחפו אותה הסקרנות הבלתי פוסקת שלה והחופש שבו היא נעה בין הסגנונות המוסיקליים השונים בוירטואוזיות טבעית ליצור סאונד אישי אקזוטי, רגיש ומתפרץ, בוגר ותשוקתי.

בין הגיחות לחו״ל והמגורים בארץ טולה כבר "התברגה" היטב בסצנה המוזיקלית המקומית והחלה להופיע עם המוזיקאים הנחשבים ביותר בארץ בתחום הג׳אז ומוזיקת העולם.

המופע החדש שלה כולל חומרים חדשים ומקוריים משל עצמה ושירים מוכרים בעיבודים מיוחדים המשלבים את הישן עםהחדש בהשפעות דרום אמריקאיות ולטיניות שספגה בספרד וכן שירים בעברית, אנגלית וספרדית. במופע זה יצטרפו אליה שלושה מוזיקאים נכבדים למדי מסצינת הג׳ז בארץ. 
פסנתר- גדי שטרן, מהטריו שכבר כבש את כל אירופה, ״שלוש״. 

קונטרבס- גיא לוי, מההרכב המשובח ״ליילי״, ״שירים לעמליה״ . 

תופים-  שי זלמן, שהופיע והפיק עם כל גדולי האומנים בארץ ומחו״ל ומהווה חלק בלתי נפרד מסצינת הג׳ז בארץ.
 


 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter